22 Mart 2015 Pazar

Hangi Şehirleri Gördüm


Roma, Pisa, Floransa, Venedik, Savona, Avignon, Paris, Amsterdam, Köln
Diyebilirsiniz ki, bu adam ne yaptı bu kadar da anlatmaya kalkışıyor. Haklısınız. Benden çok daha tecrübeli insanlar var ve onların değerli bilgilerini dinlemeyi ben de çok seviyorum. Belki bir okuyan insana bile faydası dokunur, birkaç Euro daha az harcar benim sayemde diyedir çabam.

Bu yazıyı yazmamdaki amaç ise, belki bir insan şu şehir nasıldır acaba sorusuna aradığı cevabı bulamazsa, bana ulaşmasını istememdir.

Peki, ne yaptı bu adam sorusuna dönelim... İlk fotoğrafta gördüğünüz üzere İtalya'dan başlayıp Köln'de biten ilk seyahatim bulunmakta. Yolculuk sürem 22 gün.

İkinci seyahatimi de sağdaki resimde görebilirsiniz. Bu sefer 30 gün kaldım.

Üçüncü seferim için harita oluşturmadım, "Acaba kışın nasıl oluyor?" diye 5 günlüğüne Amsterdam'a gittim.

Barselona, Balaguer, Algerri, Barselona, San Sebastian,
Bordeaux, Jullouville, Mont Saint Michel, Paris, Amsterdam
Haritalarda şehirleri görebilirsiniz. Bu şehirler hakkında aklımda kalanları ilerleyen zamanlarda yazacağım. Aralardaki adı duyulmadık şehirlerin sebebi, acaba nerelere gidebilirim diye Google Maps'ten şehir seçip gittiğimden ve çalışma kampından dolayıdır.

Bir sonraki seyahat ise şimdiden belli: El Camino de Santiago

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder